El FC Barcelona i CUPRA s’uneixen en una nova aliança global per a les properes cinc temporades

El FC Barcelona i CUPRA s’uneixen en una nova aliança global per a les properes cinc temporades

El Barça incorpora CUPRA com a nou ‘partner’ oficial d’Automoció i Mobilitat, en un acord que posarà el focus en la innovació i el desenvolupament de projectes per millorar la mobilitat

El FC Barcelona i CUPRA han signat un nou acord de patrocini per a les properes cinc temporades, amb què la marca de cotxes esportius de SEAT es converteix en el nou partner oficial d’Automoció i Mobilitat de l’entitat blaugrana. Es tracta d’una aliança estratègica que va més enllà d’un acord de patrocini tradicional, ja que, a més de col·laborar en diferents activacions dins d’una àmplia varietat d’actius, ambdues entitats treballaran en el desenvolupament de projectes innovadors orientats a la millora de la mobilitat urbana.

El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, s’ha reunit avui al Camp Nou amb el president de SEAT i del Consell d’Administració de CUPRA, Luca de Meo, abans de l’inici del primer partit de Lliga que el Barça disputa a casa aquesta temporada, per oficialitzar aquesta nova aliança global. En la trobada també hi han estat presents Josep Pont, membre de la Junta Directiva i responsable de l’Àrea Comercial del FC Barcelona; Wayne Griffiths, vicepresident executiu Comercial de SEAT i conseller delegat de CUPRA i membre del Consell d’Administració, i Christian Stein, director general de Comunicació de SEAT i de Relacions Institucionals del Grup Volkswagen a Espanya.    

L’acord amb CUPRA s’emmarca en l’objectiu del Club de col·laborar amb partners alineats amb els valors que defineixen la marca Barça i reforça, al mateix temps, l’objectiu de l’entitat blaugrana de seguir sent líder i una referència dins i fora dels terrenys de joc. Així, aquesta nova aliança s’estructura entorn de tres pilars estratègics: l’origen de les dues entitats  que, nascudes a Barcelona, comparteixen la seva visió per reforçar la imatge de la ciutat arreu del món; una vocació global i uns valors comuns com l’esforç, l’ambició i el treball en equip; i el seu compromís amb la innovació i la promoció del talent.

En aquesta línia, ambdues entitats treballaran de manera conjunta en diferents accions de màrqueting i de patrocini, i faran un pas més enllà desenvolupant, conjuntament, noves solucions de micromobilitat i electromobilitat, on faran servir, a més, l’entorn del Camp Nou com a espai de prova per a aquests projectes orientats a millorar la mobilitat urbana. 

Així mateix, l'acord inclou una sala VIP de CUPRA al Camp Nou per a tots els partits que el FC Barcelona disputi a casa, i es donarà visibilitat a la marca en les instal·lacions de l'Estadi. A més, està previst instal·lar un espai temporal, a definir conjuntament, a l'exterior de l'Estadi perquè els seguidors del Barça puguin descobrir la marca. 

Declaracions de Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona 

Celebrem la incorporació de CUPRA com a nou partner d’Automoció i Mobilitat del FC Barcelona. Iniciem un nou camí junts, basat en valors compartits com l’exigència, la passió,  l’ambició i el treball en equip. Una aliança innovadora que ens permetrà oferir experiències úniques per als nostres seguidors a tot al món i a través de la qual, a més, tindrem l’oportunitat de col·laborar en el desenvolupament de noves solucions que contribueixin a una millora de la mobilitat urbana”.  

Declaracions de Luca de Meo, president de SEAT i del Consell d’Administració de CUPRA

“Aquesta aliança innovadora amb un dels clubs de futbol més importants del món posa de manifest la nostra aposta per la marca CUPRA i el nostre compromís amb el futur de la mobilitat a Barcelona. Així mateix, aliar-nos amb una entitat universal com el Barça, amb més de 340 milions de fans arreu del món, ens ajudarà en la nostra estratègia de globalització”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut