El FC Barcelona estrena perfil social a TikTok, la plataforma de moda entre els joves

El FC Barcelona estrena perfil social a TikTok, la plataforma de moda entre els joves

El Barça reforça el seu lideratge global en xarxes socials amb l'entrada a TikTok, on compartirà continguts de vídeo curt per a dispositius mòbils

Dins de l'aposta digital de creació de continguts d'entreteniment, el FC Barcelona obre un compte oficial a TikTok (www.tiktok.com/@fcbarcelona), la plataforma més important del món per a vídeos curts de dispositius mòbils on els usuaris comparteixen els seus moments de la manera més creativa possible. El Barça, amb una comunitat de prop de 340 milions de seguidors a tots els perfils de xarxes socials i líder en interaccions entre els clubs de futbol a nivell mundial, aposta també per la xarxa social que creix més ràpid entre els joves.

Disponible en més de 150 mercats i 75 idiomes, l'entrada a TikTok és un moviment estratègic on el FC Barcelona tindrà l'oportunitat de connectar amb els seus seguidors més joves al voltant del món en un entorn únic i en constant creixement.

Continguts creatius, innovadors i vinculats amb la música, amb l'objectiu d'apropar el Club a les seves audiències més joves i amb un dels formats més consumits a dia d'avui. Aquest canal s'adapta a la perfecció amb l'estratègia d'entreteniment que el FC Barcelona desenvolupa en les seves xarxes socials i que permet a TikTok un to més desenfadat i proper a les tendències de les noves generacions.

Un dels continguts estrella de TikTok són els challenge (desafiaments) que diàriament es fan virals entre la comunitat. De cara al llançament s'ha treballat conjuntament amb TikTok en un divertit challenge a escala global per donar a conèixer l'entrada del Club dins de la plataforma.  Jugadors del primer equip com Dembélé, Aleñá o Todibo ja han estat partícips d'aquest challenge.

Coincidint amb el Barça Summer Tour 2019, que a partir d'aquest dissabte portarà al primer equip de futbol al Japó i més tard als Estats Units, el canal blaugrana de TikTok albergarà els continguts en la seva màxima expressió. La proximitat amb el dia a dia dels jugadors, els esdeveniments amb aficionats locals, entrenaments i rodatges exclusius permetran veure la cara menys visible dels integrants de l'actual campió de Lliga 2018/19.

Declaracions de Dídac Lee, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona responsable de l'Àrea Digital

"Tal com vam anunciar durant l'entrada a Roblox de fa unes setmanes, vam seguir fent passos cap endavant i presentat innovadores iniciatives per connectar i apropar el Club a noves audiències. L'entrada a TikTok és una aposta important per arribar a públics més joves amb formats de contingut que cada dia milions de persones consumeixen amb els seus dispositius mòbils".

Sobre TikTok

TikTok permet a tothom crear continguts directament des del seu smartphone i ha creat una comunitat d'usuaris que poden compartir la seva passió i expressar-se de manera creativa a través dels seus vídeos. TikTok té oficines a Pequín, Berlín, Jakarta, Londres, Los Angeles, Moscou, Bombai, Sao Paulo, Seül, Xangai, Singapur i Tòquio. El 2018, TikTok va ser una de les aplicacions més descarregades del món.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut