Anàlisi de la conversa digital sobre el FC Barcelona

Anàlisi de la conversa digital sobre el FC Barcelona

L’estudi neix de la voluntat del Club de conèixer la percepció de la marca Barça a l’àmbit digital

La Junta Directiva, en la reunió ordinària de dilluns 17 de juny, va ser dels resultats de l’estudi que en els últims 18 mesos s’ha realitzat sobre el comportament de la conversa digital sobre el FC Barcelona, al marge de les seves pròpies xarxes socials.

L’encàrrec neix de la voluntat del Club de conèixer la percepció de la marca Barça a l’àmbit digital, i d’entendre el comportament d’aquesta tipologia de converses.

El contingut total d’aquest estudi ja està disponible al web del Club, amb la voluntat de fer una crida a la reflexió, i de contribuir a promoure les bones pràctiques, el fair-play i les conductes ètiques, també en l’àmbit de les converses digitals vinculades al Club.

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut