L’assistència al Palau Blaugrana, de rècord

L’assistència al Palau Blaugrana, de rècord

L’aposta pel seient lliure invers i les millores en l’entreteniment, claus en aquest rècord

Els partits de bàsquet al Palau Blaugrana registren un ‘sold-out’ d’entrades en gairebé cada partit. La nova aplicació del seient lliure invers, en què l’abonat cedeix el seu abonament al Club si 72 hores abans no ha confirmat la seva assistència, ha fet incrementar la venda d’entrades i, també, l’afluència de públic al Palau: a Europa la mitjana és de 6.207 aficionats, mentre que a la Lliga Endesa és de 5.890 espectadors. 

Entrades regulars i VIP

En el partit contra el Bilbao Basket del passat 22 de gener es va batre el rècord d’entrades venudes en un dia de partit amb un total de 4.243. El rècord anterior, també d’aquesta temporada contra el Casademont Saragossa, era de 4.083 entrades venudes.

L’última temporada sense cap restricció de Covid, el primer tram del curs 2019/20, el Club va vendre un total de 46.371 entrades en el període del setembre del 2019 al gener del 2020. En aquest primer tram de la temporada 2022/23, també del setembre 2022 al gener del 2023, s’ha registrat un augment del 16% amb un total de 53.716 entrades venudes.

Pel que fa a l’experiència VIP, amb noves sales i accessos exclusius per als compradors d’aquests seients a peu de pista, també presenta números històrics. I és que l’increment en les vendes d’entrades ha crescut un 412%: de 1056 entrades VIP a 5.409 en el període setembre-gener, sent la facturació un 285% més alta

El bon moment esportiu de l’equip de Sarunas Jasikevicius, combinat amb l’aplicació del seient lliure invers, ha fet que els abonats, socis i aficionats en general es bolquin amb l’equip i es registrin grans entrades partit rere partit.

Millora l’experiència Palau

El Club, que ha realitzat millors importants en els accessos i en la rehabilitació de zones del pavelló, també ha invertit en un nou vídeo marcador que ha permès millorar l’experiència dels assistents. Durant els partits  els aficionats poden sentir-se partícips del que passa al Palau amb sortejos i altres interaccions. 

A més, gràcies a la qualitat del nou vídeo marcador, es poden seguir instants dels partits en directe i completar el que es veu a pista. Pel que fa a les zones de ‘food & beverage’, aquestes també han estat renovades i l’oferta de productes s’ha incrementat i millorat.

Equip i afició

Finalment, cal destacar l’apropament dels jugadors amb els abonats, socis i aficionats al bàsquet. Les signatures d’autògrafs a la Barça Store, així com diferents actes com la presència de jugadors durant les vacances de Nadal al BarçaLand, són accions que s’aniran repetint durant la temporada per seguir fomentant la relació de l’equip amb l’afició.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut