Comunicat FC Barcelona sobre Thomas Heurtel

El Club aclareix que el jugador no va estar desatès en cap cas i se li van donar totes les facilitats per poder viatjar i tornar a Barcelona el dia següent

El Club, davant la situació generada amb el jugador Thomas Heurtel, vol aclarir els següents punts:

1. Diumenge, dia en què l’equip s’enfrontava al Joventut de Badalona, el Club i el jugador van decidir que el jugador no disputés el partit per evitar una possible lesió, davant d’un acord de resolució de contracte mutu imminent.

2. Dilluns el Club permet al jugador, que no estava convocat per al partit contra l’Anadolu Efes, viatjar amb l’equip a Istanbul per solucionar el seu futur professional, tal i com ell i el seu representant van demanar.

3. Dimarts el jugador va demanar permís al club per fer vida paral·lela a l’equip durant aquest desplaçament i poder resoldre el seu futur professional.

4. Dimarts al migdia, el Club i l’agent del jugador trenquen les negociacions i s’emplacen a seguir parlant. Davant la situació generada per aquest trencament de les negociacions, i al no estar sota la disciplina de l’equip en aquest partit, es decideix que el jugador no torni amb el grup. El jugador no va estar desatès en cap cas i se li van donar totes les facilitats -nit d’hotel, bitllet de vol regular i tota la documentació pertinent- per poder viatjar i tornar a Barcelona el dia següent.

5. Finalment, el Club vol comunicar que Thomas Heurtel segueix tenint contracte en vigor amb el FC Barcelona, a l’espera de poder solucionar el seu futur en els propers dies.