FUTBOL
www.fcbarcelona.cat
03/02/2012 19:03
Els 15 jugadors disponibles del primer equip, més Dos Santos, Tello i Sergi Roberto, del filial, s’han entrenat sota un intens fred
L’equip segueix amb la preparació per al partit de Lliga d’aquest dissabte a l’Estadi davant la Reial Societat (22 hores)
Rotllana de l'equip durant l'entrenament / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
El FC Barcelona ha fet aquest divendres a la tarda el penúltim entrenament abans de rebre la Reial Societat en partit de Lliga. Pep Guardiola ha treballat amb els 15 futbolistes de la primera plantilla de futbol i els tres joves del Barça B Jonathan dos Santos, Cristian Tello i Sergi Roberto. Un altre cop el fred ha estat una de les notes destacades de la sessió preparatòria.
L'altre protagonista, a més de les baixes temperatures, ha estat Éric Abidal. I és que l'equip ha volgut felicitar-lo després que aquest migdia hagi signat la renovació amb el FC Barcelona.
L'equip farà una darrera sessió preparatòria aquest dissabte al matí. Serà a les 12.30 hores, al Camp Nou, a porta tancada.
© Copyright FC Barcelona
Pàgina oficial del FC Barcelona
